playing with fire

tycker det är så tråkigt med rubrik men har bestämt mig för att använda en låttitel. Eftersom jag oftast lyssnar på musik får rubriken bli på namnet på den låt jag lyssnar på när jag får för mig att skriva ett inlägg!
Smart?
Glädje och besvilkelse och huvudvärk i delad mängd idag. Dock var inte huvudvärken i deladmängd den har jag haft hela dagen. jobbigt....
Men kan väll börja med besvikelsen och det var väll typ att biljetterna te Norra stå är slut så inget derby för mig! överdrivet arg pga skulle beställa igår med då tyckte mamma att jag skulle vänta pga att jag skulle snacka med pappa... och nu är biljetterna slut! SKIT!!!
Glädje? Ja förfan musik---> Elvis, Springsteen, Brolle och allt jag kan hitta på. Och så är det ju fredag! Hur skönt är inte det?

Imorgon lördag. På schemat står: Sova länge, ta en promenad med Felicia så vi kan prata om viktiga saker, hem till Josephine träffa några tjejer från klassen äta våfflor och sedan vidare mot klassmyset som klassen har bestämt att vi ska ha! om jag inte har hört fel så kommer alla förutom patryk vilket är ganska ballt att typ alla kan samma dag! Ska vi kul iallafall.

/ Sofia




haha lite trevliga bilder! Slumpade för ni ska ha något fint att titta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback