Spring för livet

åh, söndag känns alltid lika jobbigt. Plugget imorgon och känner mig verkligen inte peppad för det.
Men det finns en bra grej med morgondagen och det äratt AIK spelar sin premiär match imorgon. Fast jag är inte på plats vilket är sjukt dåligt. Får väll titta på TV även fast det inte alls är samma sak!
Men vad ska man göra åt saken liksom?

Måste verkligt plugga imorgon så plugg får stå på schemat efter skolan och innan matchen.
ehm har inge o skriva! Om jag inte skriver något i morgon är det för att jag pluggar och peppar inför matchen.
/ Sofia








Bilder från klassmyset! haha tycker min frisyr ser förjävla cool ut på sista bilden.
aah det var i alla fall en lyckad kväll. Vi hade mycket kul. Kanske fixar lite fler bilder när alla är uppladdade på fb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback