silence...

Var en sväng upp till Frejaskolan med kusinen förut. Jag tror inte att jag riktigt har fattat att jag inte längre går där. Att jag inte ska dit efter sommarlovet. Det är nog därför jag inte har blivit jättenervös över att jag börjar PW helt alone efter sommarn.
Jag kan nog inte riktigt förstå att det inte är sal 116 klassen ska träffas i efter sommarlovet.
Det känns som vi alla kommer vara där i 116 och alla har sån där snygg brännna och alla skrattar och är glada.

Nu ska jag istället till en skola där jag inte känner en jävel. Borde jag vara rädd? Kanske men jusst nu är jag ganska lugn.

Jag lovar att jag kommer trivas! Fast är lite rädd för att jag valt fel inriktning. Tror inte jag kommer palla en högskoleförberedande linje. Men jag får helt enkelt vänta och se hur det känns. Antagligen bra till en början men sen när det inte längre går att byta kommer jag vilja byta. Så typsikt mig.

Bara lite tankar som snurrar i mitt huvud jusst nu. Är rädd men samtidigt inte.

/ Sofia



knasig googlebild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback