truth

Jag tänkte faktiskt ge er en sanning om mig..
Tror inte att det är så många som vet det här och därför tänkte jag att det kan vara kul att skriva...

Jo jag skriver mycket. Det kanske endel vet. Men vad skriver jag? Jo det är massa olika saker. Men det bästa och det mesta är dikter.. Har nog endel. Fast inte någon jag tycker är super bra. Skrev två igår kväll/natt när VW hade somnat. Tänkte faktiskt dela med mig av den ena.

Så en saning om mig : Jag älskar att skriva dikter.

Människot lämnar våran värld varje dag
 i hopp om att det finns ett bättre liv på andra sidan
Nära och kära i hopp om att blir bättre på andra sidan
Människor ger en blick till himmelen ihopp om att
så som jag tittar på stjärnorna tittar de nära och kära på andra sidan tillbaka på mig

/ Sofia

Hoppas verkligen att ni gillar den. Skriv gärna vad du tycker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback