13. Den här veckan

Ja okey den här veckan.

Måndag :
Alltså idag, gick upp runt 11.30. fixade först te och sedan cappuccino satt mig i soffan och börja sappa runt. Hitta en bra film och sedan har jag kollat film hela dagen. Senare blir det nog bara chill.

Tisdag :
Har ingen aning lär bli som måndagen. Fast på kvällen drar jag till min kusin vitamin som fyller år!

Onsdag :
Antagligen som måndag. Och på kvällen kommer moster & hennes man hit. Kan bli trevligt.

Torsdag :
Drar med moster till Skärholmen och shoppar.

Fredag :
Inget planerat så blir som det blir liksom.

Lördag :
Drar med kompisarna till Heron City och bowlar. ♥

Söndag :
Vet inte. Men åker till mamma på eftermiddagen/kvällen

Så alla dem dagar jag skrivit att jag inte vet vad jag gör! Bara att höra av er.
/ asbm ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback