18. Mitt favoritminne


Alltså är ju skit svårt att välja 1 minne!
Fast okej om jag ska välja så. Det måste nog vara den där sommardagen för 2 år sen. Yees sommaren 2009 en dag i slutet av sommarlovet. Jag och Felicia tog tåget till karlberg tidigt en morgon, vi skulle besöka en A.I.K träning. Det var inte för första gången, men det var första gången min favorit spelare var där. Han hade varit skadad tidigare så han hade inte varit där när vi var där. Åter till berättelsen. Vi satt där och kolla tränigen i ca 1 tim och 30 min. Efter det skulle vi gå fram till Miran Burgic och det gjorde vi! Jag gick hans autograf och ett kort med honom! I år gjorde vi samma sak innan han lämnade A.I.K.
/ asbm ©

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback