22. Det här upprör mig

Det finns väll en del saker som kan göra mig riktigt jävla sur.
T.ex. domare som inte kan dömma eller ja när dem missar någet eller bara dömer tex utvsingar för ett och samma lag hela tiden. (eftersom jag hejar på AIK och alla domare hatar AIK så är detta något jag ofta blir arg över)
Sen folk som klagar är riktigt jävla jobbigt. Jobbigast är om dem inte kan bättre själv då lackar jag totalt.
Eller kanske någon som säger att dem ska höra av sig sen gör den inte det. Folk som sviker.
Kan säkert rabbla hur mycket som helst. Men de jag skrivit nu är nog det jag stör mig på mest.

Den med folk som klagar, jag har kommit på mig själv jag klagar ganska mycket jag också men det ska bli ändring på det!
/ asbm ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback