4 januari

Tänkte börja med att säga grattis till min kusin som fyller 18 år idag. Kom hem från henne för en kvart sedan tror jag. Och då kände jag för att skriva ett trevligt inlägg till mina få läsare.
Film, ja film jag har kollat på ca 6 filmer på 2 dagar. Förut tittade jag aldrig på film. Men gud så nice det är på morgonen att typ ta nått att dricka sen sätta sig i soffan slå på tv och se om de går någon bra film (vilket det oftast gör.) Sen fastnar jag där och kommer inte ifrån soffan förns vid 17.00-18.00.
Jag vill helst inte hamna i soffan imorgon också. Så ska försöka hitta på något kul men några roliga vänner. Får se hur det går med den saken.  haha
/ asbm ©


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snygg header!

2011-01-05 @ 00:21:24
URL: http://lovisataengh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback