En ny idé!

Snackade med min SV lärare igår och jag fick en riktigt rolig idé.
Ibland skriver jag lite texter efter AIK matcher! det händer absolut inte efter varje. men om något som jag tycker var speciellt hände i matchen brukar jag faktist skriva lite. oftast slänger jag de här papprena efter någon dag jag för jag tycker inte dem är bra eller skäms lite för dem.
Men nu ska jag sluta skämmas och har därför startat en ny blogg om jusst det här!
jag ska skriva analyser efter AIK matcher och sen lägga upp dem på den bloggen.
Länk får ni senare för er som är intresserade!
Bloggens desging är inte klar på långa vägar och tänker inte lämna ut någon läkning till bloggen förns allt verkligen är klart.
/ asbm ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback