Bröllopssång 1 & 2

Heeeeyyy! Kul att jag inte har tappat läsare fast jag inte hade skrivit på typ 1 vecka! Trevligt att ni gillar bloggen så ni inte bara dissar!!

Kollade film med min father nyss på tv4 dem visade Wallander - Faceless killers.
Som är Storbrittaniens verison utav Wallander - Mördare utan ansikte.
Måste säga att jag gillade den sjukt mycket riktigt bra gjort! Kul att dem liksom verkligen ville visa att det var svenskt från början. Och att de har spelat in i ystad och där omkring!
Kenneth Branagh spelar Kurt Wallander och han gör det riktigt bra. Så till alla dem som inte tittade ikväll. Se filmen den är riktigt bra helt klart värd att se.
Jag älskar ju Wallander så tycker det är sjukt kul med det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback