Var ska vi sova inatt.

Haha jag gillar att blogga på natten. Det är nice! Ett trevligt inlägg innan jag ska hoppa ner i sängen och sova gott.

Idag har det inte hänt mycket. Vaknade med huvudvärk och bestämde snabbt att det blir en soffliggardag haha.
Pappa åkte till Trosa och åt mat med Chefen som jag skrev igår så det vart tomt i huset. Jag drog o fixa thaimat och sedan så chillade jag i soffan och ute på balkongen. Ibland är det skönt att vara själv.
Satt nog ute i ca 3 tim det var skönt. Några andra satt ute nedanför mig så deras röster och min musik blandades det var rätt härligt. Sommar feeling liksom.

Bara ca 5 dagar kvar tills jag åker till Göteborg. Jag längtar sönder!

Låten ni får lyssna på idag är så otroligt bra. Texten, feelingen, rösterna, bandet! haha allt är helt awesome och vet ni vad? Det är inte Springsteen näää det är mitt andra favorit band The Gaslight Anthem riktigt awesome nästan som Springsteen men bara nästan!!!!!



Hope you enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback