Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Ville bara typ säga att jag har haft en helt underbart nice helg.
I torsdags hade vi "sureprice parteey" för Felicia hah de var sjukt nice. Åt god mat och skrattade och allt sånt där man behöver. Ni kanske undrar varför vi hade detta lilla parteey jo det är så att Felicia flyttar till Göteborg om typ 1 och några dar och se suger ju så vi var tvungna och ha ett go away parteeey.

I fredags vaknade jag och Felicia super tidigt och åkte då in till Gnesta för lite frukost på den trevliga "nya" cafebaren. Ida & Jossan skulle vara med men eftersom dem försov sig så åt vi frukost själva och när dem hade vaknat så kom de ner. Vi solade och såg ut som tomater ialla fall Felicia.
Och på kvällen vart det Gnesta igen eftersom det var tivoli och marknadslopp. Sjukt trevligt.

I lördags sov vi ut lite och drog sedan in till Gnesta för att kolla runt lite på marknade. Såå sjukt nice.
Åkte en sjukt läskig karusell trodde jag skulle dö! Fråga bara Jossan & Felicia hahaha.
På kvällen drog vi en sväng till långsjön för att bada men så vart det inte vi satt mest bara och tittade jätte trevligt.

aah och idag har vi varit så sjukt trötta så vi har typ bara chillat och packat.
Sen åkte jag till pappa och Felicia drog hem.
Imorgon lär väll typ inget hände så vi får helt enkelt se om jag orkar hitta på något.
Nu vart det här ett sjukt tråkigt inlägg men om ni har orkat läsa allt så GRATTIIIS! haha
Jusste jag fyllar ju år på torsdag (Heeeja mig) haha!

jaa från de enda till det andra så måste jag faktist säga att våran kissemisse Rut har fått kattungar!
Supersöööta!!!

hörs
/ Sofia

 

Sureprice!!! haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback