Tatueringar..



"Heaven can wait we're only watching the skies"
Alphaville - Forever young



"So many songs we forgot to play
So many dreams swinging out of the blue"
Alphaville - Forever young



"Maybe everything that dies someday comes back"
Bruce Springsteen - Atlantic City

För er som inte vet så älskar jag tatueringar sjukt snyggt!
Tycker då själv att jag är för ung för att skaffa en sådan men visst ska jag göra det någon gång!
Trixade ihop några bilder och skulle va kul o höra va ni tycker! så kommentera bild 1,2 eller 3!
oh jussde de är på innersidan utav armen. (visst är jag biff)
/ Sofia


Kommentarer
Postat av: frida

varför tycker du att du är för ung ? :'o

2011-06-29 @ 20:42:24
URL: http://foolproof.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback