nemen hejdu!

ja här har jag ju inte skrivit så mycket den senaste veckan!
den 28 Mars stängde jag av datorn och startade den inte förens idag den 31 mars. Inte så intressant kanske!
Har ialla fall funderat på lite trevligt ämnen att skriva om. Har typ kommit på 1 och tror ni får det imorgon.

Iallafall ifall jag inte skriver något i helgen så tänkte jag bara dra lite snabbt om vad jag ska ha för mig!
Först och främst ska jag kanske till Stockholm imorgon med några vänner och kolla bio! tyvärr tror jag att jag måste avstå det eftersom jag har problem med mitt huvud och det har varit värre än vanligt den här veckan.

På lördag är det egentligen fika hos farmor men eftersom farmor ska träffa sin syster så blir det inte så.
Min lördag ska ialla fall spenderas med klassen. Aah dem har bestämmt att vi ska ha en trevlig klassträff på kvällen och innan det så ska några vänner och jag ha våffelkalas! Jag tror på en toppen lördag vad tror ni?

Söndag är det bara lite enkelt plugg och chill som gäller.

Måndag drar jag antagligen till Solna med Morgan & hans vänner. Där vi ska uppleva fotbollspremiär som är väldigt mäktigt i år eftersom den består av ett derby!

/ Sofia



Vi giller detta med kort hår! supernice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback