S&S skola & sommar

Galet Galet, vad har hänt idag? näää inget ingetligen! Skolan gick snabbt eftersom vi bara har 3 lektioner på torsdagar och det är sjukt skönt. i o för sig är lektionerna runt 90 min långa men ialla fall.
Har varit lite små kallt idag och väldigt blåsigt men inte hindarar det snön att smälta.
    Jag längtar sjukt mycket tills sommaren nu. När man fått veta om man kommer in på rätt gymnasium och när man bara kan softa hela dagarna gå upp när man vill. Gå runt i shorts. Bada & Sola. Skulle absolut inte tacka nej till lite sånt nu och därför bjuder jag på lite fina sommar bilder. Tror faktist alla är från sommaren 2010.
Fina grejer det.
  
Jag längtar faktist sjukt mycket efter att få sluta nian och börja gymnasiumet. Jag känner mig klar på Frejaskolan och har tröttnat väldigt mycket på den. Efter 10 år är det inte super kul längre. Men det är inte överdrivet lång tid kvar nu. Bara några få månader. Om 1 vecka är det typ april vilken är helt sjukt. Tiden går så fort.
love peace and understanding
/ Sofia






Ja ni vet väll att ni kan klicka för större bild!


Kommentarer
Postat av: Anton Kouba

Sv: Åh vad jag blir glad nu! :D

2011-03-27 @ 18:38:22
URL: http://antonkouba.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback