1. Presentera mig själv

Förlåt mig skrev inte igår men hade fullt upp hela dagen! Så skriver 2 idag!
Jag är en kul tjej på 15 år. Eller 2011 fyller jag 16. Den 9 juni för att vara exakt.
Jag skulle själv säga att jag är en skit kul människa & har alltid bra skämt. Men frågan är om mina kompisar känner samma. hehe tror inte så men.
Igentligen har jag inga intressen men man skulle kunna säga att musik & sport är det. Men enligt mig själv är det inte så. För jag utövar ingen sport & jag sjunger eller spelar inge instrument.
Jag burkar oftast inte bry mig om vad andra tycker och jag älskar att vara mig själv & därför tycker nog vissa att jag är rätt konstig. Men de vänner jag har accepterar mig för den jag är och det är jag glad för.
Jag älskar att vara med vänner & få dem att skratta och även skratta själv.
Något annat jag älskar är A.I.K och när jag står på norra stå och sjunger för det vackra laget A.I.K.
Byn jag bor i är kanske ingen trevlig by och verkligen inget att rekomendera men jag skulle säga att det är ett bra ställe att växa upp på. Även fast det finns många mysko gubbar & tanter här. Men ibland får man ta sig i kragen och inte vara rädd hehe.
tja, finns inte så mycket mer att skriva faktist.
/ asbm ©



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback