2. Min första kärlek






Nämen tjena sexbomb står du här och tickar?
Vilhelmiina här, jag ska skriva Sofias punkt 2!
Första bilderna är lite på mig och Sofia sen kommer Sofias första kärlek på bild, även min är med på en. Näst sista bilden.
Whatever, hennes första kärlek heter Jani.
Han började i våran klass i 5an, han kände min pappa och det var ju coolt? Eller hur? Jadå!
Iaf, det började som ett skämt men blev sedan seriöst.
Jag var så sjukt avundsjuk, eftersom Sofia var kär, de pussades och umgicks. Även därifrån fick jag till min första kärlek.

Sofia och Jani gjorde slut och blev tillsammans ett antal gånger, men visst fan gillade dom varandra för ingen kunde låta bli och fortsätta efter varje gång de gjort slut.
Hur det slutade vet jag faktiskt inte.

Men jag minns de lunchraster våran klass tillbringade vid trappan och alla hade fullt upp med och få er två och pussas och så, gick vi verkligen i 5an? Tyvärr.....Haha

Kärleken går bra för oss båda idag? Nej inte för mig iaf, vet inte hur läget är med den här bruttan!
That was the little story about Sofias first love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback