5. Vad är kärlek?

Svårt. Kärlek när jag hör ordet tänker jag på något man gillar väldigt mycket eller något man älskar.
För mig beskriver ordet kärlek mycket grejer. Jag har använt ordet i många inlägg & meningarna ser oftast ut "kärlek till det/dem/den". oftast besrkiver jag då någon bok eller kanske en film eller varför inte en låt eller någon artist/grupp. "Kärlek" är ett stort ord och jag använder det när jag verkligen menar det.
Kärlek för mig är mest familj, vänner, A.I.K & mina djur. Men kan såklart även handla om en bok en film eller kanske en låt.
Ett ord som betyder mycket och kan får många på glatt humör.
igentligen skrev jag en väldigt dålig förklaring men hoppas ni förstår mig!
/ asbm ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback