6 december


kapuff!

Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva idag. Men så duktig som jag är så skriver jag ialla fall.
Har funderat på om jag ska göra den där blogg listan som går runt på olika bloggar.
Den verkar lite små kul faktist! Får se hur det blir.
Jusst nu känns det som jag har massor med läxor fast jag har typ bara 2 vitkiga!
och de är 2 inlämningar. Sen jag jag i o för sig 2 prov nästa vecka men dem tar vi nästa vecka.
Har 2 inlämningar den här veckan. En so filmuppgift om Hitlers väg till makten & sen har jag en rest uppgift i svenska typ presonligt brev. Tror jag klarar. Sen om typ 2 veckor är det ju lov. Då ska jag nog bra njuta av ledighet & lov. För att sedan köra så det ryker inför sommarlovet. Bra plan bra plan!
/ asbm ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback