6. Min dag

hmm, min dag ja bra fråga. Eller alltså.
Jag gick upp runt 12.35 eller nått sånt. men vaknade kanske runt 10.30! Älskar att ligga kvar i sängen och halv sova det är liksom det bästa med att ha lov. Man måste inte gå upp påengång man kan ligga kvar hur länge som helst. I alla fall efter att jag gick upp så gick jag ner och titta om vi hade något som man kan äta. Visst hade vi det men jag tänkte att jag väntar några timmar. Så jag gick till datorn och startade den, och här har jag suttit förutom att jag slängde mig i sängen ett tag och läste några sidor ur Dandy. Eller jag gjorde faktist lunch sen mackor & saftsoppa! gott! tråkigt inlägg jag vet tror jag tar punkt nr 7. idag också fast vet inte får se fall jag hinner! Med tanke på att jag är så upptagen!
/ asbm ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback