7. Min bästa vän

Alltså innan jag börja skriva om min bästa vän ska jag säga att jag har 2 bästa vänner & sen har jag ett helt gäng andra vänner som betyder minst lika mycket! Ni andra som jag inte skriver om vet vilka ni är!

så alltså min bästa vän :

Anna Nordin
Är en av mina bästa vänner! Hon vet det själv & vi har hur många bästaste minnen som helst.
Ett av mina favorit minnen är själv klart första gången vi träffades men även när vi var på Öland! Vi hade så mycket skoj den "veckan" haha. Du betyder verkligen allt för mig! Utan dig vad vore jag då. Du ställer alltid upp och jag kan alltid snacka med dig det vet jag. Hur underbar som helst.
Du & Jag föralltid! visst Supertönt ? ♥


Vilhelmiina Walldén
Hur ska jag kunna säga att du inte är min bästa vän? Vi träffades första gången i lekis.
Efter de har vi haft så många otroligt obeskrivligt underbara minnen. Allt från gymnastik till hundar till leka i skogen till leka med bratz! 1 dag med dig blir aldrig tråkig! Man hittar alltid på något kul.
Om det händer något vet jag alltid att du finns om jag vill snacka och tvärtom. Vi har alltid funnits för varann även fast vi har bråkat i vissa stunder. Men vi hittar alltid tillbaka och de är det enda som betyder något!
Tack för allt du gjort för mig under alla dessa år! Och så ser vi mot en fortsatt underbar vänskap! ♥

Ni vet, För större bilder äre det bara att klicka!

/ asbm ©


Kommentarer
Postat av: vilhelmiina

looooooove <3

2010-12-29 @ 22:15:50
URL: http://vilhelmiinawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback