9 december



Var hos farmor med brorsan idag, ett tag ialla fall, ska ju sälja bullar imorgon så hon hade bakat till mig! Annars har jag tittat tv med pappa. Idag skulle jag kunna säga att det inte har hänt specielt mycket för de är sant.
Skrivit klart so & svenskan hoppas på vg i so;n men jag hoppas nog för mycket.
Tänkte gå o lägga mig snart. Är väldigt trött och har varit hela veckan. Men endå har jag inte lyssnat på musik hela dagarna som jag brukar. Fråga bara mina vänner. Nej jag har faktist varit social något jag blivit ganska bra på.
På lördag blir de en sån dära släktdag. Först är det jullunch hos farmorn min med lite släkt.
Sen på kvällen åker vi till moster Gilla och bakar julgodis, med tanke på min släkt så blir det en kul lördag!
sen tänkte jag bara påminna er om att jag har namnsdag idag! japp då kan ni lista ut vad första bokstaven i ASBM betyder!
/ asbm ©


Kommentarer
Postat av: vilhelmiina

grattis! :) glömde gratta :(

2010-12-09 @ 23:19:48
URL: http://vilhelmiinawallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback