tjeeeeena!

tjeena!
vetni? jag ska fixa min blogg design någon dag!
men de lär ta tid för jag måste fixa lite nice bilder :)
och de vet man alrdig näre händer! fast har tagit lite bilder idag!
men vene om jag vill ha dem som header eller bakgrund.
får se :)
haha för typ 1 tim sen roppade ola på mig o bad mig ta med mig min system kamera!
gissa va jag skulle fota ? nej tror inte ni klarar de!
3 typ stora älg tjurar ? XD haha typiskt ola!
vart inge bra med kameran skulle vara tvungen o gå närmare men de våga fan inte jag!
man vet aldrig vad en älg tänker!
och nu tänker jag nog gå o lägga mig! :)
imorgon om allt blir som planerat så blire vara med Jennifer!
ha de bra!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback