från det ena till det andra!

Men alltså förlåt för min dåliga uppdatgering! Det är inte alls meningen. Eller så är det det.
Har ju praoat den här veckan och kommit hem vid17.20-30 hela veckan efter det har man bara ätit sen har man typ kollat tv. Så liksom har inte haft tid att skriva kan vi säga. Har massa trevliga bilder från veckan men tror ni får dem imorgon.
Tittar idol, men de är ju reklam hela jävla tiden..... Hoppas inte Olle åker seriöst! han är bäst!!!!!
Efter idol ska jag nog försöka sova. Men inte säkert kan bli ändrade planer eller hur ?
Här är det chill! Katten Rut ligger på mina fötter och sover haha.
Imorgon måste jag skriva 2 uppsatser och i alla fall börja på den tredje INTE KUL! Och på söndag blire pappa, sen är det skola som gäller i veckan fatta tråkigt har ju haft skit kul på praoen! Älskar hundarna serisöt! Lillan är ju min klara favorit hon är så söööööt!
/ asbm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback