Love man

haha Dem senaste låttitlarna kommer typ från dirty dancing. Vadå besatt? har inte kollat på den sen söndag-måndag natt! helt otroligt tror den får visas på min dator imorgon för då är det fredag!!!
Klassen gör imorgon ett sista ryck att få in lite pengar till klasskassan.
Vi 9C säljer bröd för sista gången, jag och mina kära kompisar får äran att stå på stopp och med våra bara knän sälja allt vi kan! Haha det ska nog gå super bra.
Vi har ju bestämmt att vi ska åka till London och den 16 maj drar vi. Så det är inte super långt kvar och jag längtar som f*n hehe. Ska liksom bli hur kul som helst.
/ Sofia





ååh kolla bilarna på bild nr 2. Bilden är inte precis ny! Lovelovelove.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback