overload

Trevlig kväll med Jossan & Felicia. Dem två är verkligen toppen. Alltid lika kul.
Kom hem vid typ 20.15 eller något jag vet inte riktigt då höll pappa på att fixa "pizzamackor" supergott var det!
Har suttit och kollat fotboll (la liga). Matchen var riktigt bra. Ganska tråkig i första men andra vart det drag.
Imorgon besöker vårat kära A.I.K södertälje för att spela en borta match på Syrianska. Kan bli kul. så kl 15.00 är jag bänkad framför tvn imorgon. haha!
Innan tänkte jag och Felicia ta en promenad eller något sådant & sedan kanske på kvällen eftermatchen träffa Jossan.
Nu tänkte jag titta på en film. Dirty Dancing kanske? hahaha nä jag vet inte kanske blir någon annan idag!
Får väll se!
/ Sofia


varsegod en störd bild på mig och voffen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback