sådär helgen i ett enda inlägg

Sitter och funderar på vad jag har för läxor! Kommer bara på 2 st. Engelska & Tyska sen har jag ju lite prov & inlämningar men det behöver inte vara klart idag.

Har inte skrivit något i helgen för jag ahr haft fullt upp. I fredags stog jag på stopp och sålde bröd (pengar till klasskassan) det var sjukt segt kom hem vid 19.00 eller nått sånt.
Lördags kom Vilhelmiina och vi var ute nästan hela dagen eller typ till kl 14.00. Super skönt ute! Sooool.
Idag har jag chillat packat & åkt till pappa.
A.I.K åkte tyvärr ut idag men inte gör det mig något. För det första har dem gjort så mycket mer än alla trott!
Älskade A.I.K <3
Och för det andra börjar fotbollen nästa måndag(4april) det längtar jag väldigt mycket efter.
/ Sofia







Lite fula bilder sen i helgen!

och lite fler bilder på min nya frisyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback