curve of the earth

Ledsen men inga kolmårdsbilder today.. Så jobbigt att ladda in dem till blogg.se
Men har jag inget att göra imorgon så lovar jag er dem då!
Idag då? Jo idag har jag varit duktig!!! Har kört in 3 lass ved. Fast än är det massor kvar. Inte bra!
Annars åkte jag till fadern min idag. Och nu har jag snacket lite med tjejerna! Så blir en fika på tisdag innan Ebba & Josephine börjar plugget!
Satt nyss och kolla runt på lite kläder hittade endel fina saker!
Beställde ett par nya skor idag. Och ska väll försöka åka till tex tälje och köpa ett par converse för mina sista födelsedagspengar!
Ja för skona jag beställde idag är för höst/vinter. Ni får se dem tillsammans med min nya höstjacka. När skona har kommit till huset!

/ Sofia
Brian Fallon helt otroligt bra röst!! The Gaslight anthem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback