wooohuu

Haha, Idag är jag så jävla glad! Finns 4 anledningar tror jag! Har gått runt med ett fånigt leende på läpparna sedan kl 8.30 imorse hehe.

Först och främst så är det ju fredag och vem blir inte glad av det?
Sen så ringde antagningsenheten och jag går inte längre på PW!
Elin var tillbaka efter sjukdom vilket gjorde att man fick många fina skratt. Den tjejen har verkligen samma dumma humor som mig! Kommer saknar dig Elin.
OOOOOCH OM NÅGRA TIMMAR FÅR JAG TRÄFFAR VÄRLDENS FINASTE KOMPISAR!!!!
Jossan och Ida jag är sjukt tagg!!!
haha ja alltså blir bio med Jossan och Ida. Har inte träffat dem på... öh förlänge!

/ Sofia





Sånna här fina bilder kommer fram om man söker på mitt namn på google.se det roliga är att alla kommer från Jossans blogg haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback