peace love and understanding

mmm.... Vet förlåt bad update.. men har faktiskt gått i skolan sen i måndags! Något som är sådär liksom...
Visst PW är en bra skola/gymnasium. Men tror inte det är något för mig! 
Speciellt inte programet!!! HHåller jusst nu på att få kontakt med lite olika skolar och även syvkvinnan på pw. Som tydligen är omöjlig att få kontakt med! men har ialla fall skickat ett mail. Får se om hon svarar på det!

Nu undrar ni säkert vart och vad jag vill gå istället! eller???
Jo så här ligger det till. Jusst nu är jag inte säker på vilken skola men det finns en som heter Sågbäcksgymnasiet där jag vill gå inriktning karosseri och lackering! Ett program som jag tror passar mig riktigt bra!

Men måste som sagt kontakta skolan vilket jag gjorde i fredags efter kl 16.00 och då lär jag inte få svar förens på måndag så får vänta och se hur det här slutar!!!!

/ Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback