vi tar det långsamt

som rubriken lyder så tar vi det långsamt! Eller?
Imorse hade jag ett samtal med syv kvinnan kan säga att vi kom fram till inget?
Så tog saken i egna händer och mailade ljud och bild skolan.
Hade ett telefonsamtal med rektorn på lbs som verkar mycket posetiv till mitt byte (det var inte syvkvinnan men hon vill ju ha mig kvar det är ju ganska förståendligt) och bad mig skicka ett mail till antagningsenheten!
Så det är fixat får antagligen svar imorgon och då blir det ytligare ett samtal med rektorn.
Sen är det nog en helt annan skola på måndag. 
För det fanns platser kvar på lbs ialla fall!

/ Sofia (jusst nu riktigt glad tjej)




glad tjej som saknar sina finaste vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback