Springsteen

Hehe hände faktiskt en ganska kul grej i fredags!
Jag och Elina åkte tåg till Gnesta, vilket är sjukt nice för det tar bara 20 min!
Men då är jag tvungen att ta bussen tillbaka mot Flen, eftersom jag bor en bit utan för Gnesta.
Och då när jag skulle kolla busstider så kommer det fram en man till mig och frågar jag vad jag har på tröjan ,då jag har min Springsteen tröja på mig svarar jag enkelt Bruce Springsteen (drar bort min halsduk från trycket och visar tydligt). Då börjar snubben snacka lite om att han varit på en konsert på Ullevi. Sedan säger han: Men du var väll antagligen inte ens född då. Då svarar jag nää antagligen inte (eftersom han inte sagt något årtal).
Sedan får han ialla fall för sig att han ska gissa hur gammal jag är och han säger 88 eller 89. De enda jag får fram då är typ ett fånigt smile och lite skratt. Men när jag sedan har samlat mig lite måste jag endå säga att jag faktiskt bara är 95a. 
då vare hans tur att garva. Sedan gick jag min väg.

Men hm, ser jag alltså 6-7 år äldre ut än jag är?
Tyckte det var ganska kul faktiskt! 
Han tyckte ialla fall det var coolt att jag som var så ung lyssnade på Bruce Sprinsteen!

/ Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback