The ghost of Tom Joad


En bild från förra året, när jag var på kolmården med Sara, Gilla, Kari, Mormor, Mamma & Ola


Som jag skrev på facebook för några minuter så sitter jag o lyssnar på Springsteens vackra och helt underbara röst och taggar för en heldag på kolmården imorgon! Kolmårdstroll lalalla!!!!!

Idag har jag inte gjort något alls. Haft en isittande huvudvärk, varit Olas assistent & kollat några filmer. Skulle säga att det är ungefär det jag har hunnit med idag.

Och som sagt åker jag till Kolmården med Far, Anki & Joel imorgon. Ska bli superkul. Ska försöka ta några bilder! För systemkameran är laddad och rensad såå nu jävlar blire kort.

Som jag skrivit förut(eller har jag?) så ska jag försöka ta tag i det där med fotografera! Har en väldigt bra systemkamera som jag knappt använder! Det ska de bli ändring på. För alltså jag älskar att ta kort. Men orkar aldrig göra det! Men nu ska jag lära mig allt om kameran sen blir fotofotofoto....

/ Sofia


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback