de är ju söndag!

sonntag idag dåra!
(söndag) hehe men fett kul dag alltså!
var med felicia ett tag efter att hon hade varit i kyrkan!
fick reda på att de blir match imorgon för felicia hänger med!
kan man bli bättre vän än dig felicia ? ställer alltid upp och lyssnar till 100%
vi ska iaf ha as kul imorgon som alltid när vi är!
och de bästa av allt jag får stå på Norra igen! länge sen sist!
har ju inte varit så mycket hemma matcher! två borta i rad! då en av de borta matcherna på råsunda!
men de var ju borta derby så mitt årskort gällde inte! men imorgon äntligen säger jag bara!
nu KÖR vi!
lovet! jusst vi har looov :D säg till om du vill hitta på något! har inget inbokat va jag vet!
eller jo ska vara med hampus nån dag :) trevligttrevligt! och felicia och jag ska på bio!
och kanske nån mer om nån vill hänga med!
jaja lovet ska bli bäst säger jag bara! ska ha massa kul!
hopppas ni har de bra! och får de bra!
/ asbm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback