freedag!

de är fredag och jag vaknade as sent :o haha
men typ kvar i 1! de ska jag inte göra hela lovet jag lovar!
de var soligt och jätte fint väder när jag vaknade! men nu äre öh ?
inte lika fint längre! menmen lika gla för de! bara snön smälter äre okej!!
ska till farmor senare! de blir kul! :)
& imorgon ska jag till moster och äta mat! de blir också kul!
gårdagen var helt bäst! vill att dagen också ska bli de!
och hela lovet!
jag pyser nog till Mariefred på söndag kväll!
på måndag blir AIK vs örebro om allt blir som planerat!
sen vet jag inte när jag kommer hem från mariefred! men skulle tippa tisdag kväll eller nått sånt!
sen är jag ledig resten av veckan! eller nån dag skulle nog jag o pappa till ikea!
jaja kanske kommer inlägg senare!
ha de bra!
/ asbm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback