mega bra humör & trosdag!

heyheyhey! jag är på mega bra humöR :D
när jag fick hem från frejahallen (där jag hängt sedan kl 15,00)
så var de helt otroligt fint väder!
soligt & inte ett moln spå långt ögat kunde nå!
snön smälter super fort och de är helt underbart bra!
och de är påsklov!
jag har har haft en otroligt bra dag!
skolan kanske inte var otrolig men efter!
då var man i frejahallen! först snacka man med Evelina jätte mycket!
alltid lika trevligt! sen började hennes träning! då satt jag o snacka med Hampus!
helt underbart bra!
men vi hörs! ha ett bra lov! ska försöka skriva så mycket jag kan! :D
ha de så bra!
/ asbm
ps. de kommer nog kanske eett till inlägg innan jag sover! :)

Kommentarer
Postat av: louise

sv: Jag tycker det ärligt är bra att vi får se det ändå. Så folk fattar att det är farligt!

Dick är otroligt snäll också :):):)



jag saknar dig!

2010-04-01 @ 22:58:22
URL: http://louiseforalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback