uha sämst match!

eller den var inte sämt eller AIK förlorade DE SÖG!
men 5 min in i matchen vart de slagsmål precis brevid mig!
nära på att bli slagen men som tur var så rädda en kille mig haha!
eller han typ drog isär killarna som bråka!
nog om den dåliga matchen! vi fick vänta 2 timmar på ett tåg!
vi hade grymmt kul iaf! och på tåget vart de ännu roligare :D
finns inget o säga förut om att jag luktar rök men orkar inte ducha!
men ska väll göra de endå!!!  mår illa & har ont i huvudet pga rökdoften!
varför ska alla röka hela tiden! de är äckligt!!! :o
jaja nog om de! imorgon va ska man göra då!
nej inget tror jag! kanske kolla filmer och ha lite tråkigt!
onsdag blire bio med felicia!! :D de ska bli kul!
hoppas att Anna blir frisk snart så man kan träffa henne nån dag på lovet iaf!
nu ska jag göra nått annat tror jag!
ha de bra!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback