ASBMMMMM! :D

men tjeena! asbm skriver igen? haha otroligt :D
som sagt de vart lite shopping med kusin vitamin Érika idag! trevligt
de regnadet väldans mycket i morse! usch! vill ha tillbaka 30grader plus!
jag klagade inte! jag älskade det! hellre det är 19grader o regn!
jaja, ska inte klaga de är väll sånt här väder de som klagade på värmen & kylan vill ha ;)
tänkte berätta vad jag köpte today :)
armband-rätt många, ett par jeans, 1 vit linne, 1 blårandigt linne, ett par "jeans" shorts, skor, shorta/blus hmm tror de va allt!
haha jau, åt på donken o nu mår jag illa. :s
va med Morgan nu på kvällen trevligt ;)
lite bilder innan jag avslutar detta inlägg!
ha det bra.
/ asbm
hamburger smile :Dasbm jööööö :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback