en kul dag helt enkelt!

yapp, hejhej,
vad har asbm gjort idag? jo hon har varit med Morgan hela dagen typ eller iaf 13.30-17.00
träffa Érika & Anton bestämde film & tid & stad & hur vi tar oss tid och sånt!
det vart inception(som jag sett men de var grym så jag ser den igen!)
nyköping, 17,30 & buss dit slagga hos Anton, de är väll typ de vi bestämde!
men nog om det! skriver om det på torsdag kväll tror jag!
när jag var ute med Morgan, så börja de droppa lite regn men vi tänkte liksom inte på det.
men plötsligt så öser regnet ner & ja då tänkte vi på det!
när vi kom hem till Morgan var båda genom blöta. inte alls kul!
haha sen vid 17,00 när han följde mig & Érika (som vi mötte påvägen det var bestämt!) så regnade det väldigt mycket, så då vart man genom sur igen eller ena armen, skorna & byxorna!
vi hade ju paraflax! haha regn & åska blixtrar och dunder över allt! trevligt!
/ asbm
Frukost!Morgan!Tha Gang!! :D

Kommentarer
Postat av: Glappkaft.com [svarar på din kommentar]

Jo :> Brukar gilla filmer Leo är med i och då det dessutom är Christopher Nolan som står för regi så är det nog ett måste för mig att se den ;)

2010-08-18 @ 12:05:14
URL: http://glappkaft.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback