en vanligt söndag!

sov alldeles för länge........
12.00 inte bra!
nu ska jag försöka börja gå upp tidigare!
snacka om att jag har slösat bort många timmar av sommarlovet pga att jag går upp vid 12.00!
men som sagt de är sommarlov och då ska man sova!
på onsdag börjar plugget igen, ska väll bli skönt på ett sätt. men sen om 1 vecka kommer jag ångra stark att jag skrev de! jaj, vi har haft 10 sköna veckor att bara njuta av, nu får vi ta tag i skolan också!
kul att träffa bästa klassen iaf!! bara 1 år kvar med den ojoj vi börjar 9an!
grymt!!! nu har jag lagt alldeles för mycket tid på att skriva om skolan!
imorgon ska jag vara med Vilhelmiina, vi ska antagligen dra till stockholm!
vilket är nice!
vi hörs läsare!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback