haha party med tha gang!

ja som sagt vi drog te nyköping igår!
vad gjorde vi där? Åt god mat, titta bio & hade det väldigt trevligt!
vi åt på en grekisk resturang, maten var jättegod!
Jag åt kebabspätt med pommes, & Érika, Antont & Morgan åt samma fast med kyklingspätt!
mitt var gott jag tror de tyckte att sitt var gott också!
efter maten vart de bio inception, riktigt bra film, jag har sätt den 2 gången på bio nu.
och jag måste säga att jag fattade mer 2 gången jag såg filmen!
1 gången tänkte jag inte på samma sätt & då vart de så gott som oklart!
sedan hade vi "party" i lägenheten. haha vi hade riktigt kul!
bjuder på 3 bilder idag! ni kanske får fler imorgon!
vi hörs glada(arga, ledsna, trötta, pigga och allt ni nu är) blogg läsare!!!!
/ asbm
party killarna spelar tv spel & Érika på mobilen haha kul för mig!
party med power king!  jag vet riktigt snygga!
 haha ja vi är ju grymt snygga ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback