jag glömmer bort!!! :(

har ingentligen inte så mycket att göra men endå glömmer jag bort att skriva på bloggen!
de är söndag idag & jag har inte skrivit sen i torsdags!
fett dåligt.
så fredag var jag med kusin Érika!
& i lördags drog jag till Kolmården med, Kusin Sara, Moster Gilla, Moster Gillas man Kari, Mormor, Mamma & Ola!
de var kul! har massa bilder, laddar in typ 3 iaf! för orkar inte ladda in fler de är så segt!
jag har bestämmt mig för när skolan börjar så ska jag köra med dagens outfit! ;D
och ladda in minst 1 bild i varje inlägg! vi får se hur det går!
hoppas på bra! :)
jag har fixat felicias design och jag hoppas hon gillaren! hennes blogg finns under länkar!
vill du att jag hjälper dig med din design säg till! jag är väll inte så jättebra! & kan inte alltid hjälpa er med de ni vill men, jag kan försöka, jag gör mitt bästa!
ha de bra!!
/ asbm
kusin & jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback