middag!

förlåt skrev inte igår vart ledsen & trött efter matchen så la mig och sov på en gång.
och innan var jag med Vilhelmiina!
hon färgade mitt hår! så nu är de mörkbrunt/svart igen!!!!!
äntligen typ!
sen förlorade aik med 2-1 därför var jag ledsen!
idag vare plugg, välkommna 7orna typ? tråkigt.
sen gå i genom schema o sånt, byta mentor igen KUL eller inte Kerstin var ju fan bäst mentor!
fanfanfanfan vill ha Kerstin som mentor inte Anna.........
skite samma, var med Felicia efter skolan sen vid halv 4 mötte jag Morgan vid tåget!
typ mer än 1 vecka sen jag träffade hnm sist! så de var grymt kul!
sen skjutsade han hem mig på moppen vid 18.00 eller nått
jag lagade mat, wook typ de enda jag är bra på. bilder kommer senare i inlägget! :D
har väll inte så mycket mer att skriva så!
jussde ingen dagen outfit igår & idag.... pga av sina skäl orkar inte ta de nu!
vi hörs!
/ asbm
jag har lagat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback