Norra äger ut allt o alla!

yes vart AIK-gais"gas" idag med Tobbe & Victor, de va niice!
AIK vann tillslut med 1-0 pga en straff som Pavey satte så fint i målet!
i typ 86min hehe!!! de va skönt man va liksom lite nervös hela matchen.....
tror jag är typ halv allergisk mot rök eller nått sånt, för varje gång jag varit på Norra
eller ah på ett rökigt ställe mår jag illa & får äcklig huvudvärk!!!!! dödödö! :o
Mamma & ola är på kräftskiva på lebro + typ resten av släckten på mammas sida!
ola försöka få med mig men luktade rök & mådde illa så han skjutsade hem mig istället!
så jag & marcus är ensamma hemma, eller ja, marcus har sina kompisar här!
och nu tänker jag och mitt illamående + huvudvärken gå o lägga mig!
nattinatti gott folk!
/ asbm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback