12 december.

fy vad dålig min statestik är! är min blogg så tråkig ? ↓
Hoppas inte det. Fast antagligen ligget det ju sanning i det.
I alla fall på helgerna skriver jag inte så ofta. Händer oftast annat då. Som i lördags var den jul/släkt helg för min del. Jag åkte vid halv ett, var hemma vid 17-18.00 och kom hem vid 22.00. Så hade inte så mycket tid att skriva på.
Har bara 2 prov och 1 inlämning kvar sen är jag klart för den här teminen. Hoppas på bra betyg!!!
Annars blir jag lack... Vill verkligen komma in på den här skolan! Har hela tiden i tanken att jag inte kommer kkomma in vad ska jag välja då?
/ asbm ©


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du kommer att komma in på den hörru! <3

2010-12-13 @ 16:24:56
URL: http://fffeliciaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback