30 december

japp nyårsafton imorgon. Ska bara vara hemma skönt & kanske lite tråkigt. Vi ska ha gäster så jag ska tydligen sova i soffan de är väll typ det tråkigaste. För det första är soffan oskön och jag kommer inte kunna sova! För det andra kommer alla gå upp tidigt (9.00-10.00) och då kommer jag också va tvungen att gå upp. DETTA GILLAS INTE! Men annars blir det nog kul (ehm?). Ska ialla fall göra en dessert men det lägger jag upp bild på imorgon (eftersom jag inte gjort den än!)


Idag så drog jag till stora staden Stockholm med Felicia och Josephine! Hittade lite saker. Men fyfan det fanns inte knappt något man ville ha! Är ialla fall nöjd med det jag fick med mig hem. Det roligaste med resan var att få umgås lite med några kompisar. Massor med skratt (det är vi bra på) ♥
Kan lista det jag köpte lägger även in några bilder sen blir det sängen för mig.
* Svarta jeanstights
* två tröjor (bild)
* Klocka
* Mjukisbyxor (bild)
* Halsduk (bild)
* Tröja långärmad typ tshirts stuk eller nått sånt!
/ asbm ©



(ni vet klick för större bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback