8. Ett ögonblick

Det här är faktist väldigt svårt för mig!
Det första som kommer till mig är bla. När såg min hund Hero första gången & När jag stog på norra för allra första gången!
Jag väljer faktist att skriva om det senare.

så ett ögonblick
Första gången jag stog på Norra och sjöng för AIK så var jag där med Tobbe, Lisa, Viktor & Anna.
Jag vart förälskad redan när jag kom upp där på norra mellan.
En sådan stark kärlek som alla har gemensamt. Det var hur häftigt som helst och mäktigt!
Jag fick ett antal rysningar & det kändes verkligen som jag hade hittat hem! Hem till mina vänner som skulle förbli mina vänner i all evighet! Kanske hade vi inte mycket gemensamt men en sak var större än något annat!
Alla älskade vi A.I.K.
De här ögonblicket var något jag aldrig kommer glömma och de är något jag tänker på varje dag!
/ asbm © 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback