lördag visst? :D

yeyeye vaknade i morse kl 06.30 och första tanken var : FAN DE ÄR SKOLA IDAG. jaja bara å gå upp.
sen nån sek efter bra! NEJ föfan de är ju lördag. haha förvirrad yyesyyes:p
har inte gjort så mycket idag, typ duchat o ätit frukost :p ska snart fixa till mig!
blir åka till moster kl 17.30 :) niiiiice fan :) så bilden här nedan är kvällen outfit tror jag! :)
och bilden ännu längre ner tagga jag bara för ni kanske ville se en bild på mig ;D
hare bra ikväll för de ska jag :) funderar på o ta med kameran o vara fotograf :D får se (:
seeehyaah iaf :)
/ asbm



Kommentarer
Postat av: lisa

söt fis :) <3

2010-02-27 @ 16:56:35
URL: http://liisalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback