Lördag

nu kommer lördagens inlägg (:
vaknade av att klockan ringde kl 9.00 låg kvar ett tag i sängen sen gick vi (jag & Jennifer) upp och åt frukost o fixade oss... runt 10.10 eller va klockan nu var började vi gå mot stationen och möta upp Tanne för att ta tåget till solna 10.45 (: mycket flumm & garv på tåget typ... när vi kom fram gick vi in te solna centrum & typ "shoppa" lite och åt :) sen gick vi te AIK shoppen och kolla runt lite. vidare ttill Skytteholm och kolla AIK-Norrköping
rätt nice match måste jag säga:) synd att de vart 2-2 men de är sånt man får ta! Pontus & Ortiz stog för målen den här matchen :) kl 16.47 tog vi tågen hem, i älvsjö tror jag de va hoppa Morgan på tåget. och ojojoj mycket skratt mycket skratt! i tälje hamn fick vi vänta på tåget & Tanne den jäveln kasta en snöboll i mitt ansikte :O
sen hem typ och där va Érika :p hon sov över och vi typ va ute och gick ett ta och typ inget :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback