ooh har inte haft internet ihelgen!

har inte haft internet ihelgen så först blire ett inlägg med fredagen , sen ett med lördag, och ett med söndag :)
Fredag yaa visst skola och jag stog i cafeterian rätt tråkigt eller väldigt tråkigt! menmen
efter skolan följde vilhelmiina & jennifer med mig hem!
jag packade , sen gick vi ut med doogsen sen hämtade pappa oss!
så åkte vi till hnm och typ flumma sönder åt god mat och hade allmänt skit kul! :D<3
sen åkte vilhelmiina hem runt 22.00 och jag duchade och jennifer snacka med tanne :)
sen snacka vi med tanne till typ kl 01.30 eller nått :)
 de andra inläggen kmr lite senare + bilder för nu ska jag kolla solsidan med ola & mamma vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback